.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مطهری: هنوز تاييد صلاحيت من ابلاغ نشده است

علي مطهري گفت: تمايل دارم در غالب ليست جبهه متحد اصولگرايي در انتخابات مجلس شرکت کنم.

به گزارش شمال به نقل از باشگاه خبرنگاران، علي مطهري نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در حاشيه اولين همايش جبهه مردم سالاري در جمع خبرنگاران، در خصوص تاييد صلاحيت خود براي ورود به مجلس نهم گفت: هنوز هيچگونه نامه اي از سوي هيات هاي اجرايي مبني بر تاييد صلاحيت من ابلاغ نشده است؛ ولي من اعتراض کتبي خود را در روز پنجشنبه به وزارت کشور ابلاغ کردم و منتظر جواب هيئت هاي اجرايي و نظارتي در يک بهمن هستم.

وي افزود: به صورت مستقل در انتخابات مجلس نهم ثبت نام کرده ام ولي تمايل دارم در غالب ليست جبهه متحد اصولگرايي در انتخابات مجلس شرکت کنم.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در خصوص حضور کساني که در انتخابات 88 اقداماتي را عليه مصالح کشور انجام داده اند، اذعان داشت: اتفاقاتي که پس از انتخابات 88 رخ داد و برخي از جناح ها و تشکل هاي سياسي به آن اعتراض داشتند حق طبيعي افراد محسوب مي شود ولي به طور حتم کساني که آشوب هاي پس از انتخابات را رقم زدند جايي در مجلس نهم ندارند.

مطهري، در پايان تصريح کرد: اگر از سوي شوراي نگهبان تاييد صلاحيت نشوم، هيچگونه اعتراضي به اين رأي نخواهم داشت و علي رغم شايعات منتشر شده از


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.